Subject: Meeldetuletus õe õppekava praktikate juhendamise tasustamine
From: "Kai Kell" <[email-masked]>
To: "Kai Kell" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 08:38:09 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner

Tuletan meelde, et praktikaaruannete (2024. a juhendatud õe õppekava
praktikatunnid) esitamise tähtaeg kõrgkoolile on 24.01.2025. Siis on
kindel, et jõuan ilusti aruanded kontrollida ja Teile tagasi saata, et
jõuaksite hiljemalt 31.01.2025 kell 17.00 esitada aruande
<https://etoetus.rtk.ee/rm_sso/login?service=https%3A%2F%2Fetoetus.rtk.ee%
3A443%2Fesfos%2Fj_spring_cas_security_check?url=https%3A%2F%2Fetoetus.rtk.
ee%2Fesf2web%2F~hash~%2Fesfos-desktop&mode=esf> RTK keskkonda.

NB! Pärast tähtaega ei ole võimalik enam 2024.a juhendatud tundide kohta
aruandeid esitada.

Siin kohal juhin tähelepanu sellele, et kui Te olete aruande minule
kontrollimiseks saatnud ja ei ole saanud tagasi minu allkirjaga aruannet,
siis palun kirjutage mulle, et saaksin kontrollida, milles probleem.
Hetkel on meilide maht tavapärasest suurem ja võib juhtuda, et mõni meil
läheb rämpsposti.

Lisaks juhin tähelepanu sellele, et kui olete tagasi saanud minult
allkirjastatud aruande, siis tuleb aruandele juurde lisada praktikabaasi
esindaja allkiri ning praktikabaasil tuleb esitada kahe allkirjaga taotlus
<https://etoetus.rtk.ee/rm_sso/login?service=https%3A%2F%2Fetoetus.rtk.ee%
3A443%2Fesfos%2Fj_spring_cas_security_check?url=https%3A%2F%2Fetoetus.rtk.
ee%2Fesf2web%2F~hash~%2Fesfos-desktop&mode=esf> RTK keskkonnas.
Abimaterjal taotluse esitamiseks on siin
<https://pilv.rtk.ee/s/Yp593nSfTcnKBZR?dir=undefined&openfile=305742>
https://pilv.rtk.ee/s/Yp593nSfTcnKBZR?dir=undefined&openfile=305742

Heade soovidega

Kai Kell

Õppearendusjuht

Tallinna Tervishoiu Kõrgkool

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5667 6776

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Date: Wednesday, 11. December 2024 at 16:28
To: Kai Kell < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Õe õppekava praktikate juhendamise tasustamine

Hea koostööpartner!

Edastan infot seoses Sotsiaalministeeriumi toetusega õe õppekava
praktikate eest.

Sotsiaalministeeriumi rahastatud õdede praktikajuhendamise tasustamise
taotlemine toimub seekord Riigi Tugiteenuste Keskuse (RTK)
<https://shorturl.at/KHvoY> e-toetuse keskkonna kaudu. RTK kodulehelt
leiate e-toetuse keskkonna ja kogu info, mis puudutab taotluse esitamist
ning õe õppekava praktikajuhendamise tasustamist:
<https://rtk.ee/odede-pohioppe-praktika-juhendamise-toetamine>
https://rtk.ee/odede-pohioppe-praktika-juhendamise-toetamine

2024. aasta (01.01–31.12.2024) praktikate rahastuse taotlusvoor on avatud
15. detsembrist 2024 kuni 31. jaanuarini 2025 (kuni kell 17.00). See on
periood, mil saate taotlust e-keskkonna kaudu esitada. NB! Juhime
tähelepanu sellele, et väljaspool taotlusvooru ei saa enam 2024. aasta
praktikate eest toetust taotleda. Iga praktikabaas saab esitada
taotlusperioodis ühe aruande, seega kõik 2024. aastal toimunud õe õppekava
praktikad tuleb esitada ühes failis.

Palun esitada kõrgkoolile aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]  kontrollimiseks taotlus hiljemalt 24.01.2025, et
jõuaksime kõik taotlused õigeaegselt kontrollida ja teie esitada
e-toetuste keskkonda.

Kui praktika algab 2024. aastal, kuid lõppeb 2025. aastal, tuleb esimesse
taotlusvooru lisada ainult 2024. aastal toimunud praktikatunnid. 2025.
aasta praktikate kohta saate aruande esitada järgmises taotlusperioodis,
mis on 15. juuni–31. juuli 2025.

Taotluste esitamist puudutav infotund toimub 18. detsembril kell
10.00–12.00 veebis Teamsi vahendusel. Infoseminarile saate registreeruda
lehe allosas asuval vormil:
<https://rtk.ee/odede-pohioppe-praktika-juhendamise-toetamine>
https://rtk.ee/odede-pohioppe-praktika-juhendamise-toetamine

Teil on võimalik enne infoseminari tutvuda taotluse esitamise keskkonnaga
ning infoseminaril küsida täpsustavaid küsimusi.

Praktikajuhendamise eest makstakse praktikabaasidele 0,81 € praktikatunni
kohta.

Protsess lühidalt:

1.	Praktikabaas koondab andmed tabelisse.
2.	Edastab digiallkirjastatud taotluse kõrgkoolile (
<mailto:[email-masked]> [email-masked]) kontrollimiseks.
3.	Kõrgkool kontrollib, allkirjastab ja saadab tagasi
praktikabaasile.
4.	Praktikabaas esitab digiallkirjastatud aruande RTK e-toetuse
keskkonda.

Täiendavate küsimuste korral palun pöörduda minu või Sotsiaalministeeriumi
kontaktisiku Eleri Lapp ( <mailto:[email-masked]> [email-masked])
poole.

Heade soovidega

Kai Kell

Õppearendusjuht

Tallinna Tervishoiu Kõrgkool

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5667 6776